“Nu e o practica a magazinelor noastre”. Reactia Kaufland Romania dupa ce un timisorean a postat pe internet un filmulet in care clientii platesc un pret mai mare decat cel afisat la raft

Miercuri, 12 Aprilie 2017 Publicat în Social
resita.ro - Reactia Kaufland Romania dupa ce un timisorean a postat pe internet un filmulet in care clientii platesc un pret mai mare decat cel afisat la raft resita.ro - Reactia Kaufland Romania dupa ce un timisorean a postat pe internet un filmulet in care clientii platesc un pret mai mare decat cel afisat la raft foto: resita.ro

Un videoclip in care un client demonstreaza ca a fost nevoit sa plateasca la casa un pret mai mare decat cel afisat la raft intr-un magazin Kaufland, a devenit viral pe internet.

Avand in vedere ca incidentul petrecut la Timisoara a strans peste un milion si jumatate de vizualizari, reprezentantii lantului de magazine au reactionat. “Dragi clienti, în ultimele ore a fost publicat si distribuit un video în care se semnaleaza o diferenta între eticheta de la raft si pretul de la casa de marcat. Dorim pe aceasta cale sa subliniem faptul ca oricat de mult ne-am dori sa fim perfecti, suntem oameni si uneori pot aparea erori. Cristi, ne cerem scuze si te asiguram ca nu e o practica a magazinelor noastre. Te invitam o zi la Kaufland, pentru a vedea ce presupune activitatea din magazin si sa îti ascultam ideile. În plus, vrem sa ne revansam pentru situatia neplacuta pe care ti-am creat-o si îti propunem ca pentru fiecare eticheta de pret neactualizata pe care o gasesti, sa donam 500 de lei unei cauze sociale alese de tine. Ce parere ai?”, au scris reprezentantii magazinului pe pagina oficiala de Facebook. Kaufland are deschise in Caras-Severin doua magazine, la Resita si Caransebes.

 

 

Kaufland România transmite următoarele precizări:

Acum trei zile în magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la raft a unui produs. Eticheta a fost corectată și diferența de preț a fost restituită clientului. Ulterior, am demarat verificări suplimentare a tuturor etichetelor din magazin. 

Ne cerem scuze pentru neplăcere, a fost o eroare umană și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete.

Corectitudinea etichetelor la raft reprezintă o prioritate pentru noi, iar în fiecare magazin avem echipe dedicate care le controlează zi de zi.

Clienții care au cumpărat în aceste zile din magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, produsul balsam de rufe Silan aflat la promoție, se pot întoarce cu bonul de casă la Biroul de Informații din magazinul din Timișoara pentru a primi diferența de preț de 2 lei.

De asemenea, rugăm clienții care sesizează astfel de situații să se adreseze pentru rezolvare la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00, sau la Biroul de Informații din magazine.

 

 

comments powered by Disqus