Licitație pentru modernizarea căii ferate Drobeta-Turnu Severin – Băile Herculane – Poarta
CFR Infrastructură a lansat, astăzi, 12 iunie, licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare pe două loturi aferente proiectului de modernizare a tronsonului Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș, finanțat prin Programul Transporturi. Cele două loturi din cadrul tronsonului Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș pentru care a […]
Primarul Ioan Popa: „Ca să mă fac bine înțeles. Acest proiect SE FACE!”
Consilierii locali reșițeni au aprobat astăzi, 11 ianuarie, în ședință de îndată convocată de primarul Ioan Popa, Protocolul de implementare a proiectului „Reabilitare/Modernizare infrastructură feroviară Reșița Nord – Timișoara Nord cu extensie Voiteni – Stamora Moravița – Frontieră”. „Pas uriaș pentru realizarea proiectului de modernizare a secțiunii de cale ferată Reșița Sud – […]
Contractul de lucrări pentru modernizarea infrastructurii feroviare pe ruta Caransebeș – Lugoj va fi semnat astăzi
Tronsonul Caransebeș – Lugoj reprezintă ultimul lot din unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură feroviară finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență: modernizarea căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad. Contractul de lucrări pentru infrastructura feroviară Lot 1 Caransebeș – Lugoj, parte a tronsonului Caransebeș – Timișoara – Arad, va […]
Finanţare pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere şi feroviare din Caraş-Severin. Comisia Europeană a aprobat Programul Transport
Printre proiectele strategice cuprinse în Programul Transport 2021-2027 se numără drumul de mare viteză Drobeta Turnu Severin – Caransebeș – Lugoj şi calea ferată Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș. Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a primit aprobarea oficială din partea Comisiei Europene pentru Programul Transport, cu o alocare de 9,6 miliarde […]
Linia de cale ferată Caransebeș – Timișoara – Arad, modernizată cu fonduri din PNRR. Guvernul acordă despăgubiri de peste 39.000.000 de lei
CFR SA a semnat contractul de fnanțare pentru modernizarea liniei de cale ferată Caransebeș – Timișoara – Arad. În valoare de 8,77 miliarde lei, acesta este primul și cel mai important contract pentru domeniul feroviar din cadrul Programului Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR). Contractul de finanțare, semnat de ministrul Transporturilor și Infrastructurii, […]
Via Transilvanica în Banatul Montan – pe urmele unei vechi căi ferate! Voluntarii amenajează singura „potecă feroviară” de pe traseu
Vechea cale ferată care făcea legătura între Podișul Hațeg și Țara Gugulanilor va deveni potecă pe Via Transilvanica. În aceste zile, voluntarii de la Tășuleasa Social lucrează la amenajarea celor peste 250 de kilometri din Banatul Montan și au parte de una dintre cele mai mari provocări întâlnite de-a lungul întregului traseu: transformarea unei […]
Modernizarea căii ferate Caransebeș-Lugoj-Timișoara a fost scoasă la licitație. La finalizarea lucrărilor, trenurile vor putea atinge pe acest tronson 160 km/h
Proiectul de modernizare a căii ferate Caransebeș-Lugoj-Timișoara prevede construirea a peste 40 de kilometri de linii noi, reabilitarea de poduri și podețe și reconstruirea sau reabilitarea stațiilor pentru călători. Acesta are o valoare estimată de peste 3,18 miliarde de lei și este propus la finanțare prin PNRR. Compania Naţională de Căi Ferate CFR […]
SEMMERINGUL – RELOADED. Locomotiva cu abur, readusă la viață! Garniturile de tren, suplimentate! Gările, restaurate! Traseul, prelungit până în Serbia!
Conducerea executivă a Consiliului Județean (CJ) Caraș-Severin și autoritățile locale din Oravița și Anina, alături de Căile Ferate Române, caută cele mai bune soluții pentru „restaurarea a tot ceea ce înseamnă Semmeringul Bănățean”, se arată într-un anunț al CJ, postat pe pagina de facebook a instituției. După două weekenduri consecutive în care peste […]
350 de turiști într-o singură zi pe cea mai veche cale ferată montană din țară, Oravița – Anina! CFR întârzie suplimentarea numărului de vagoane
În momentul de față, pe ruta Oravița – Anina circulă o singură pereche de trenuri, Regio RE 9695 și Regio RE 9694, care are în componență doar trei vagoane, cu o capacitate maximă de 210 călători. Prea mică pentru a putea face față în condiții decente avalanșei de turiști din aceste zile. În […]
UPDATE. Edilul Ioan Popa: „Modernizarea căii ferate Reșița – Timișoara va fi finanțată prin PNRR”. Ministerul Transporturilor susține implementarea proiectului
Contestat și chiar respins de reprezentanții opoziției din Consiliul Județean (CJ) Caraș-Severin, PSD – PMP – Pro România, proiectul gândit de primarul Ioan Popa prin care Reșița va fi legată de Timișoara printr-un tren de mare viteză are undă verde de la Ministerul Transporturilor, care l-a inclus în lista de proiecte aferentă Planului Național […]