Banii sunt mărul discordiei în cuplu… pentru 78% dintre români

În luna cu două „zile ale îndrăgostiților”, sărbătorite de Valentine’s Day și de Dragobete, BCR prezintă datele unui studiu sociologic realizat împreună cu compania de cercetare Unlock Market Research privind comportamentul și relația cuplurilor din România cu banii. Concluziile studiului arată că, în contextul în care 78% dintre cei intervievați au mărturisit că […]
Copiii, tot mai expuși capcanelor de pe internet. Rezultatele unui studiu sociologic

Internetul are o influență semnificativă în deciziile legate de viitor pentru 43% dintre copii, 15% dintre ei spun că li s-au solicitat imagini cu conținut cu caracter sexual pe internet, iar dintre aceștia, 41% susțin că imaginile cu caracter sexual le-au fost solicitate de un adult. TikTok este rețeaua socială care comportă cel mai […]
Studiu DSP: Se nasc tot mai puțini copii în Caraș-Severin. Numărul deceselor, în creștere

Direcția de Sănătate Publică (DSP) a realizat o analiză descriptivă a evoluției fenomenelor demografice de natalitate, fertilitate și mortalitate generală în județul Caraș-Severin în perioada 2012 – 2021, iar concluziile nu sunt deloc încurajatoare. În timp ce rata natalității – frecvența născuților vii – și cea a fertilității – frecvența născuților vii […]
„Din dezastru şi necesitate se ivesc oportunităţile. Pandemia a declanşat un nou val de inovare”

Pandemia de COVID-19 a accelerat inovarea în rândul companiilor din industria bunurilor de larg consum, retail şi turism, iar 95% dintre consumatori au făcut cel puţin o modificare permanentă în stilul lor de viaţă în ultimul an, conform celui mai recent studiu realizat de Accenture și publicat de Agerpres. „Lucrul de acasă, schimbarea obiceiurilor […]
Majoritatea angajaților din sectorul public se consideră „cel puțin la fel de productivi” lucrând de acasă

La un an de la declararea stării de urgență în România, în contextul pandemiei de COVID-19, a fost realizat studiul Regista „Noua realitate a lucrului de acasă”. Zitec, operator pe piața IT & Digital Marketing din țară, a prezentat câteva concluzii ale studiului care și-a propus să arate cum s-au adaptat instituțiile publice lucrului de […]
Studiu Mastercard și Harvard Business Review privind colectarea și protejarea datelor cu caracter personal

Potrivit unui studiu realizat de Mastercard și Harvard Business Review privind colectarea, utilizarea și protejarea datelor cu caracter personal ale consumatorilor de către companii, se pare că părerile sunt împărțite în ceea ce privește opinia consumatorilor și cea a directorilor companiilor chestionați. În timp ce 88% dintre directori susțin că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect […]