Reprezentanții E.ON Energie România atrag atenția asupra unor mesaje false transmise în ultimele zile în numele companiei, referitoare la necesitatea depunerii unei cereri pentru a beneficia de schema de sprijin.
E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul whatsapp sau prin SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri pentru a beneficia de schema de sprijin.
„Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații! Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare”, transmite, prin intermediul unui comunicat de presă, Roxana Deaconescu, specialist Comunicare Externă E.ON Energie România.
Compania precizează că toate informațiile legate de schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, sunt disponibile la următoare adresă: https://www.eon.ro/plafonare-pret. „Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin. Persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119. Dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466”, mai transmit reprezentanții E.ON Energie România.