Primăria Reșița caută manager pentru viitorul HUB socio-cultural care va funcționa în Blocul Fetelor

 

La doi ani și patru luni de la semnarea contractului de finanțare cu ADR Vest, primarul Reșiței anunță finalizarea lucrărilor de modernizare a „Blocului fetelor”. Și că municipalitatea așteaptă CV-uri de la persoane capabile să administreze clădirea transformată într-un spațiu socio-cultural modern.

 

6 milioane de lei din fonduri europene, plus câteva sute de mii din resurse proprii, au fost investite de Primăria Reșița în reabilitarea și modernizarea clădirii cunoscute sub numele de Blocul Fetelor, care urmează să devină un HUB socio-cultural.

 

„Am finalizat lucrările la «Blocul Fetelor» și sunt foarte mulțumit de ceea ce am realizat prin acest proiect! Felicit pe toți cei implicați în modernizarea acestei clădiri, un reper important pentru orașul nostru. Spațiile din această clădire vor fi ocupate de ONG-urile din Reșița. Ne dorim să creăm un HUB socio-cultural, unde, în special, tinerii să își poată desfășura activitățile și să colaboreze pentru implementarea proiectelor destinate comunității. Este esențial ca tinerii din Reșița să se implice activ, să inițieze proiecte și să contribuie la dezvoltarea orașului nostru.”, transmite primarul Ioan Popa.

 

Pentru ca acest spațiu să fie administrat corespunzător și îngrijit, spune edilul, municipalitatea caută un manager/administrator. Acesta va avea următoarele responsabilități:

  • Gestionarea spațiilor destinate exclusiv ONG-urilor;
  • Administrarea spațiilor comune (săli de conferințe, zone pentru activități etc.);
  • Monitorizarea indicatorilor de sustenabilitate și atingerea obiectivelor proiectului;
  • Promovarea activităților desfășurate în cadrul spațiului socio-cultural „Blocul Fetelor”;
  • Menținerea relațiilor cu furnizorii de utilități și servicii de mentenanță;
  • Alte activități specifice funcției.

 

Cerințele minime pentru angajare sunt:

  • Studii superioare;
  • Experiență profesională de cel puțin 3 ani în domeniul managementului sau al administrării afacerilor;
  • Cunoștințe avansate de operare PC;
  • Nivel cel puțin mediu de cunoaștere a unei limbi străine;
  • Abilități gospodărești – constituie un avantaj.

 

„Cei interesați sunt încurajați să trimită CV-ul și o scrisoare de intenție la Agenția de Dezvoltare Locală Reșița, la adresa de e-mail oana.borza@adlr.ro, până la data de 30 noiembrie 2024. Pentru detalii suplimentare, persoana de contact este colega mea, Oana Borza: 0722264918.”, mai precizează primarul Ioan Popa.

 

 

Facebook Comments
Distribuie:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Te-ar mai putea interesa si

Cele mai citite

No Content Available