Cei doi ani pandemici diferă în privința motivelor pentru care oamenii au ales să zugrăvească, se arată într-un studiu realizat agenția de cercetare de piață Wisemetry Research.
Anul 2020 a fost un an plin de avânt în privința zugrăvitului. Consumatorul, aflându-se mai mult timp în gospodărie, dincolo de motivele curățeniei (54%), igienizării (35%) și îngălbenirii pereților (25%), invocă și dorința de a schimba culoarea sau decorul în casă (22%). În 2021 motivele de respingere a mărcilor sunt mai puține, dar notorietatea și considerarea mărcilor este stagnantă. Sunt mai puțini cei care vorbesc de curățenie (47%) și chiar de redecorare (13%). „Pandemia a schimbat obiceiurile făcându-i pe oameni să fie mai implicați în procesul de redecorare și renovare a casei decât erau în trecut. Dacă în 2019 35% dintre consumatori se ocupau singuri de zugrăvitul casei, 33% alături de un alt membru al familiei, cunoștință sau zugrav, și 32% lăsau zugrăvitul în grija unei alte persoane, în 2021 40% zugrăvesc singuri, 38% sunt ajutați de o altă persoană și doar 22% rămân neimplicați în zugrăvitul casei.”, semnalează reprezentanții Wisemetry Research.
Pentru o cât mai bună calitate a lucrărilor de renovare a locuinței, este indicat să se folosească materiale de calitate. Într-o piață bombardată cu tot felul de materiale folosite în construcții, brandul reprezintă un indiciu care poate face diferența. Și ne referim atât la brandul firmei care comercializează produsul, cât și la brandul producătorului. Termoconstruct SRL Reșița este o firmă cu experiență, care asigură soluții complete pentru o gamă largă de activități în domeniul construcțiilor, al amenajărilor interioare și al renovărilor. Principalul domeniu de activitate este reprezentat tocmai de comercializarea și distribuția materialelor de construcții. A materialelor de calitate!
Astfel, în magazinele Termoconstruct situate în Anina, Bocșa, Caransebeș, Gătaia, Oțelu Roșu, Reșița și Sânandrei se găsesc materialele de construcții și amenajări interioare și exterioare de la parteneri de renume ai Termoconstruct: Austrotherm, Baumit, Caparoll, Knauf, Soudal, KOBER, HeidelbergCement, Tegola, Tondach… Tot în magazinele Termoconstruct, cei interesați pot găsi și sculele, accesoriile și consumabilele necesare executării lucrărilor de orice fel.
N.R. Studiul desfășurat în perioada 15 noiembrie – 10 decembrie 2021 de agenția de cercetare de piață Wisemetry Research a avut ca scop investigarea comportamentului de utilizare a vopselei lavabile și a percepțiilor consumatorilor și zugravilor privind cele mai importante mărci prezente pe piață. Acesta a fost realizat pe un eșantion de 500 de utilizatori recenți de vopsea lavabilă, cu vârsta cuprinsă între 25 și 60 de ani, din mediul urban și pe un eșantion de 300 de zugravi.