Facilitate creată de Poșta Română pentru agenții economici

 

Compania Națională Poșta Română a lansat o soluție rapidă de gestionare integrată a încasărilor cash prin care facilitează colectarea, depozitarea și transferul numerarului în conturile proprii, pentru companii și persoane fizice autorizate.

 

Noul serviciu, MyCash, permite companiilor, respectiv oricărui client persoană juridică, ca în baza unui protocol încheiat cu Poșta Română să depună numerar la orice subunitate poștală, care apoi este transferat electronic în contul bancar al clientului, se arată într-un comunicat transmis astăzi de CN Poșta Română.

 

„Prin MyCash ajutăm companiile să se conformeze prevederilor legale privind operațiunile de plăți și încasări cu numerar, printr-un canal sigur pentru depunerea și transferul fondurilor, reducând sarcina logistică și financiară a celor care manipulează frecvent numerar”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al companiei.

 

Clienții au acces la o rețea extinsă de aproximativ 5.000 de subunități poștale, în mediul urban și în cel rural, în orice moment al unei zile lucrătoare și pe tot timpul programului de lucru al subunităților poștale, informează reprezentanții Poștei Române.

 

Facebook Comments
Distribuie:

Te-ar mai putea interesa si

Cele mai citite

No Content Available