Maxagro ridică ștacheta calității la lucrările de asfaltare a drumurilor din Caraș-Severin

 

Grupul Maxagro, prin compania Drumuri și Poduri Banat, lucrează în prezent la asfaltarea și repararea mai multor drumuri din Caraș-Severin. Dar nu se poate apuca și de cele două tronsoane de drumuri județene pentru care Romeo Dunca nu poate da ordinul de începere a lucrărilor din cauza opoziției pesediste din Consiliul Județean.

 

Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara anunța în data de 10 mai că Drumuri și Poduri Banat (DPB) a început lucrările de frezare și de așternere a covorului asfaltic pe DN 68 (foto), între Băuțar și Bucova. Iar reprezentanții grupului Maxagro, prin directorul tehnic Mihai Otiman, ne-au oferit detalii privind lucrarea de pe DN 68, dar și despre altele executate în prezent de DPB pe drumuri din Caraș-Severin, una dintre aceste lucrări urmând a fi finalizată chiar mâine, 22 mai:

„Pe DN 68 avem de făcut 30 de kilometri de covor asfaltic. Se frezează covorul existent, se așterne strat de uzură nou, se refac marcajele. În Caraș-Severin continuăm să lucrăm la întreținerea drumurilor județene, pe acordul-cadru încheiat cu Direcția de Drumuri Județene pe întreținere periodică. Concret, de exemplu, în Caraș acum lucrăm la Moldovița, pe cei 3 km de pe DJ 571A din intravilan până la intersecția cu DJ 571, unde am făcut și rigolele de acostament și strat nou de mixtură asfaltică. Această lucrare de așternere a unui nou covor asfaltic ar urma să o finalizăm mâine, miercuri”.

 

Tot în aceste zile, spune Mihai Otiman, Maxagro efectuează reparații pe drumul județean de la Poiana Mărului – Zăvoi, de asemenea pe drumul de la Voislova, precum și pe DN 58, pe varianta de ocolire a municipiului Caransebeș.

 

Din păcate, începerea lucrărilor pe DJ 573D, de la Răcășdia la Vrăniuț, și DJ 571C, între Naidăș și Petrilova, este în continuare amânată, după cum se știe din cauza grupării pesediste din Consiliul Județean, care a blocat în ședința de săptămâna trecută adoptarea proiectelor de hotărâre propuse de președintele CJ Romeo Dunca.

 

„În continuare, așteptăm ordinul de începere a lucrărilor pe Răcășdia-Vrăniuț și pe Naidăș-Petrilova. La Răcășdia-Vrăniuț sunt lucrări pe 7 km, în maxim trei săptămâni de la primirea ordinului de începere am putea pune primul strat de mixtură asfaltică, iar finalizarea întregii lucrări o estimăm la două luni. Dincolo, la Naidăș-Petrilova sunt 6 km, lucrările pot fi finalizate în cel mult trei luni de la primirea ordinului de începere”, ne-a declarat inginerul Mihai Otiman.

 

De-acum, cu două super finisoare Vögele!

 

Maxagro lucrează în prezent și la infrastructura rutieră din alte județe, cum ar fi autostrada A1, de la Nădlac până la Marginea, unde DPB a terminat lucrările la două loturi, urmând ca de luna viitoare să intre și pe tronsonul următor.

 

Dacă vă întrebați cum de reușește să onoreze simultan comenzi în mai multe județe, explicația este simplă: toate lucrările de asfaltare realizate de grupul Maxagro beneficiază de utilaje extrem de eficiente.

 

După achiziționarea, anul trecut, a celui mai performant finisor din lume și primul din generația a 5-a Vögele cumpărat de o companie din România, zilele trecute Maxagro s-a dotat cu încă un astfel de finisor produs de Wirtgen: Vögele Super 1900-5i! Care face de-acum și el echipă la DPB cu freza Wirtgen de 3,8 metri lățime, produsă și aceasta, așadar, de unul dintre cei mai puternici producători de utilaje de întreținere și construcții la nivel mondial. Aceste trei utilaje performante au costat 2 milioane de euro și garantează realizarea și în continuare de către DPB a unor lucrări de calitate, la prețuri ce sfidează concurența. Deci, implicit, și firmele de casă ale politicienilor care se opun dezvoltării județului sub administrația Dunca!

 

Facebook Comments
Distribuie:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Te-ar mai putea interesa si

Cele mai citite

No Content Available