Pe fondul evoluției îngrijorătoare a situației epidemiologice din județ cauzată de infecțiile cu virusul SARS-CoV-2, conducerea Inspectoratului Școlar Județean Caraș-Severin a luat decizia suspendării activității de relații cu publicul la sediul din Reșița al instituției.
„Din motive de siguranță medicală, până la stabilizarea situației epidemiologice, conducerea Inspectoratului Școlar Județean Caraș-Severin a decis suspendarea, la sediul instituției din str. Ateneului nr. 1, a relației cu publicul. În acest context, activitatea de relații cu publicul se va desfășura prin poștă, poștă electronică, telefonic și fax”, anunță prof. Carina Pristavu, inspector școlar general.
În această perioadă, persoanele interesate pot transmite documente la sediul Inspectoratului Școlar: prin poștă/ curier la adresa: str. Ateneului nr. 1, loc. Reșița, jud. Caraș-Severin; prin fax la numărul: 0255-216042; electronic, către adresa: secretariat@isjcs.ro. Pentru a intra în posesia documentelor emise de ISJ Caraș-Severin, se recomandă transmiterea acestora prin poștă electronică, la adresa menționată în solicitare.