Contractul de lucrări pentru modernizarea infrastructurii feroviare pe ruta Caransebeș – Lugoj va fi semnat astăzi

 

Tronsonul Caransebeș – Lugoj reprezintă ultimul lot din unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură feroviară finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență: modernizarea căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad.

 

Contractul de lucrări pentru infrastructura feroviară Lot 1 Caransebeș – Lugoj, parte a tronsonului Caransebeș – Timișoara – Arad, va fi semnat astăzi, 15 decembrie, la sediul Primăriei Caransebeș, în prezența premierului Marcel Ciolacu și a ministrului Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, după mai bine de doi ani de la demararea procedurilor de licitație pentru selectarea constructorului.

 

Valoarea estimată a lucrărilor este 1,43 miliarde de lei, fără TVA, proiectul de modernizare cuprinzând intervenții complexe la infrastructura şi la suprastructura feroviară pe întreaga lungime a tronsonului Caransebeș – Lugoj (39,56 km), pentru a permite circulația trenurilor cu viteza de până la 160 km/oră. De asemenea, este prevăzută modernizarea staţiilor şi a haltelor, construirea de pasarele şi ridicarea nivelului peroanelor, înlocuirea de poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terenului de fundare și a terasamentelor, modernizarea echipamentului de telecomunicaţii.

 

Înainte de a ajunge la Caransebeș, premierul Marcel Ciolacu și ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, se vor afla în județul Mureș, la Chețani, pentru a verifica stadiul lucrărilor la Autostrada Transilvania, secțiunea Chețani – Câmpia Turzii.

 

Facebook Comments
Distribuie:

Te-ar mai putea interesa si

Cele mai citite

No Content Available