Defecțiuni în relația dintre service-urile auto și companiile de asigurări

La începutul acestei săptămâni, o delegație a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), condusă de președintele Claudiu Dolot, și reprezentanți ai board-ului director al Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) au avut o întâlnire pentru a stabili cele mai bune soluții de lucru privind diverse domenii comune de competență.

În cadrul discuției, cele două structuri au dezbătut, printre altele, o problemă importantă semnalată de consumatori, și anume, găsirea unei căi viabile de colaborare pentru a rezolva modul în care conlucrează service-urile auto și companiile de asigurări în cazul remedierii daunelor autoturismelor.

„Dat fiind că ambele instituții reprezintă doi piloni de bază ai statului în domeniul controlului, ANPC și ASF au decis că această temă, care afectează un număr important de cetățeni, trebuie rezolvată în cel mai scurt timp, pentru ca drepturile lor, în calitate de consumatori, să fie respectate conform legii. În acest fel, cele două autorități își propun să elimine cât mai curând disfuncționalitățile existente în prezent în modul în care service-urile auto și companiile de asigurări lucrează, astfel încât interesele consumatorilor să nu mai fie afectate”, informează ANPC, printr-un comunicat de presă.

Facebook Comments
Distribuie:

Te-ar mai putea interesa si

Cele mai citite