Pandemia cu coronavirus a determinat conducerea societății de apă-canal din Caraș-Severin să ia măsuri extreme, după cum se vede din comunicatul de presă remis redacției.
PROTEJAREA POPULAȚIEI ȘI LIMITAREA RISCULUI DE CONTAMINARE
În contextul în care se constată modificări zilnice ale situației potențialului pericol al creșterii incidenței cazurilor de infectare cu virusul COVID-19, Conducerea S.C. AQUACARAȘ S.A. a hotărât luarea unor măsuri extreme la o situație fără precedent:
- limitarea contactului direct al clienților noștri cu angajații din societatea noastră.
- din data de 16.03.2020 este permis accesul publicului în incinta Sediului S.C. AQUACARAȘ S.A. doar la Casieria Aquacaraș, câte un singur client.
- pentru probleme care vizează Contracte, Relații cu Clienții sau Serviciul Tehnic, Avize, reclamații, facturi sau documentații tehnice, se vor transmite documente, înscrisuri sau acte specifice, doar în format electronic (scanate și/sau în format digital) pe adresa oficială a societății: office @aquacaras.ro
- relaționarea clienților cu toate departamentele, birourile, serviciile din cadrul S.C.Aquacaraș S.A. se va face prin intermediul următoarelor telefoane:
Dispecerat central NON STOP: 0255-215643, 0766.341.274
Secretariat-Relaţii Clienţi: 0255-212.458
Comunicare-Relaţii Publice: 0255-215.643
- luarea de măsuri urgente pentru asigurarea stocurilor de substanțe, materiale, piese și subansamble de schimb necesare la buna funcționare a uzinelor de apă, la tratarea apei, la efectuarea analizelor, la intervențiile în caz de avarii.
Sigla noastră „Apa este viață”, acum, mai mult ca oricând înseamnă pentru noi că „Apa are prioritate!”, iar pentru asigurarea cantității și calității ei, nu facem nici un compromis!
La Aquacaraș, „Foc Continuu”!
Conducerea S.C. Aquacaraș S.A.