O nouă abordare pentru protecția consumatorilor. Accent sporit pe prevenție, în relația dintre ANPC și supermarketuri

Astăzi, 9 martie, reprezentanți ai Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor și ai Asociației Marilor Rețele Comerciale din România au avut o întâlnire în vederea stabilirii celor mai importante repere care vor sta la baza colaborării dintre acestea în viitor, în acord cu obiectivele fiecăreia dintre entități.

Printre principalele teme abordate în cadrul discuției, conduse de Claudiu Dolot, președintele ANPC, au fost cele referitoare la punerea unui accent sporit pe prevenție, în cazul posibilelor situații de încălcare a drepturilor consumatorilor de către operatorii economici din domeniu, precum și inițierea unui program comun educațional adresat tinerei generații.

S-a hotărât utilizarea, ca instrument de bază pentru realizarea prevenției, consilierea operatorilor economici în ceea ce privește atât modificările legislative ocazionate de pandemie sau de armonizarea legislației naționale la cea europeană, cât și alinierea acestora la bunele practici în domeniu existente în Uniune.

De asemenea, pentru a veni în sprijinul dezvoltării continue a domeniului protecției consumatorilor, ANPC și AMRCR au decis să contribuie la educația adolescenților, în mod deosebit, printr-un proiect educational menit să crească nivelul de conștientizare a tinerilor în raport cu drepturile pe care le au în calitate de consumatori.

Sursă foto: ANPC

Facebook Comments
Distribuie:

Te-ar mai putea interesa si

ADVERTISEMENT

Cele mai citite