Activitatea de relații cu publicul a Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Caraș-Severin se va desfășura exclusiv prin e-mail și telefon. Inclusiv în ceea ce privește șomajul tehnic.
Conform Ordinului Ministrului Muncii și Protecției Sociale nr. 721/25.03.2020, pe toată perioada stării de urgență activitatea de relații cu publicul din cadrul AJOFM Caraș-Severin se va desfășura exclusiv prin e-mail și telefon.
În acest sens, instituția anunță că pune la dispoziția cetățenilor următoarele date de contact:
– adresa de e-mail: ajofm@cs.anofm.ro
– numere de telefon:
- Agenția Locală Reșița, Punct de lucru Anina, Punct de lucru Bocșa și Punct de lucru Oravița: 0255/212380
- Punct de lucru Băile Herculane: 0255/560484
- Punct de lucru Bozovici: 0255/242600
- Punct de lucru Caransebeș: 0255/516323
- Punct de lucru Oțelu Roșu: 0771038979
- Punct de lucru Moldova Nouă: 0255/541069
– Informații despre șomajul tehnic: caras-severin@anofm.gov.ro, tel: 0770436757, 0771570775, 0771038979.
„Conform Ordonanței de urgență nr. 30 din 18 martie 2020, pe perioada stării de urgență, cererile și documentele doveditoare pentru stabilirea și plata, în condițiile legii, a drepturilor bănești ce se suportă din bugetul asigurărilor pentru șomaj, precum și din Fondul de garantare pentru plata creanțelor salariale pot fi depuse la Agenție și prin poștă electronică”, mai informează Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Caraș-Severin