„Sprijin și consiliere” pentru operatorii economici din HoReCa

Reprezentanți ai Autorității Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) și ai Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA) au avut zilele trecute o întâlnire în care s-au dezbătut problemele concrete pe care pandemia de COVID-19 le-a ridicat în ultimul an atât pentru operatorii economici din domeniu, cât și pentru consumatori, aflăm dintr-un comunicat de presă al ANPC.

Delegaţia reprezentanților industriei ospitalității românești, condusă de președintele HORA, Daniel Mischie, a expus pe larg situaţia cu care s-au confruntat companiile din această sferă de activitate în ultimele 12 luni, precum și modalitățile în care acestea ar putea fi sprijinite pentru a depăși dificultățile apărute.

De partea cealaltă, președintele ANPC, Claudiu Dolot, a reiterat ideea disponibilității pe care o are instituția pe care o conduce „de a oferi sprijin şi consiliere operatorilor economici în ceea ce privește modificările legislative ocazionate de pandemie sau de armonizarea legislației naţionale la cea europeană, precum și alinierea acestora la bunele practici existente în Uniunea Europeană, în scopul respectării cu strictețe a drepturilor consumatorilor”, informează ANPC.

Facebook Comments
Distribuie:

Te-ar mai putea interesa si

ADVERTISEMENT

Cele mai citite