Start, Rabla Local! Reșițenii care doresc să scape de mașinile vechi se pot înscrie în program luni, 31 iulie

 

Primăria Reșița a semnat cu Administrația Fondului pentru Mediu un contract de finanțare în valoare totală de 300.000 de lei pentru casarea a 500 de mașini vechi.

 

Sesiunea de înscriere a persoanelor fizice pentru Programul privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla 2023 se deschide luni, 31 iulie, a anunțat Administrația Fondului pentru Mediu (AFM). Solicitanţii se vor putea înscrie accesând linkul: https://www.afm.ro/casare_auto_uzate.php, iar după finalizarea perioadei de înscriere, AFM va comunica primăriei lista cu persoanele fizice care s-au înscris în program, în limita bugetului prevăzut în contractul de delegare.

 

Pentru municipiul Reșița a fost aprobată finanțare pentru un număr total de 500 autovehicule uzate, iar contribuția este după cum urmează: stimulentul pentru casare acordat de AFM cu titlu de finanţare este de maximum 2.400 de lei, iar cel acordat de unitatea administrativ-teritorială – de maximum 600 de lei pentru fiecare autovehicul uzat casat în cadrul programului. Stimulentele vor fi acordate după ce AFM va vira sumele necesare care vor completa contribuția locală.

 

„Primăria Municipiului Reșița va pune în aplicare Programul privind casarea autovehiculelor uzate conform procedurii interne, afișată pe siteul instituției. Cererea de acordare a stimulentului de casare, însoțită de documentele justificative obligatorii care atestă îndeplinirea condițiilor de eligibilitate prevăzute, vor fi depuse conform procedurii – fizic la Centrul de Informare și Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Reșița sau online utilizând adresa de e-mail: rablalocal2023@primariaresita.ro. Pentru solicitanții care îndeplinesc condițiile de eligibilitate se vor încheia contracte de finanțare între beneficiarul Programului privind casarea autovehiculelor uzate și Municipiul Reșița. Doar după încheierea contractului se poate trece la etapele următoare: radierea și scoaterea mijlocului de transport uzat din evidența fiscală a Poliției, apoi transmiterea către Direcția Buget, Finanțe-Contabilitate a Municipiului Reșița a documentelor doveditoare. După finalizarea acestor etape, Municipiului Reșița virează stimulentul de casare în contul bancar indicat de către beneficiarul finanțării”, informează reprezentanții Primăriei Reșița. Aceștia precizează că beneficiarii finanțării vor fi monitorizați pentru o perioadă de trei ani, în care nu vor avea voie să își achiziționeze autovehicule sub Euro 5. În caz contrar, vor fi obligați să restituie stimulentul acordat.

 

Facebook Comments
Distribuie:

Te-ar mai putea interesa si

Cele mai citite

No Content Available