Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Reșița a anunțat în această dimineață noul program cu publicul pentru eliberarea actelor de identitate, precum și a celor de stare civilă.
Începând de astăzi, 18 mai, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Reșița are un nou program cu publicul. Conform acestuia, Serviciul Comunitar a extins cu o oră preluarea de documente. Depunerea documentelor se face cu programare prealabilă telefonică sau printr-o solicitare trimisă pe adresa de e-mail a serviciului. Măsura vine în contextul prevederilor impuse de starea de alertă legiferată de Guvernul României. Astfel, începând cu data de 18.05.2020, programul cu publicul al SPCEP Reșița este următorul:
COMPARTIMENT EVIDENȚA PERSOANELOR
Luni – Vineri: 9.00 – 13.00 – preluare documente;
15.00 – 16.00 – eliberare acte de identitate.
COMPARTIMENT STARE CIVILĂ
Luni – Vineri: 9.00 – 13.00 – preluare documente;
15.00 – 16.00 – eliberare documente stare civilă;
Sâmbătă: 8.00 – 12.00 – înregistrare decese.
Foarte important: depunerea documentelor se face doar după o programare prealabilă! Solicitanții se pot programa fie telefonic la numărul 0355.080.246, fie prin e-mail: evidentapersoanelor@primariaresita.ro.